poniedziałek, 18 stycznia 2010

Zarządzanie firmą

Zarządzanie małą firmą to ogromne wyzwanie dla początkującego przedsiębiorcy. Nowy biznesmen, który musi odnaleźć się w roli lidera i managera, często ma podstawowe problemy z zakresu efektywnego i właściwego zarządzania firmą.

Jako świeży przedsiębiorca, czujesz czasem że nie dajesz sobie rady?
Masz problemy przywódcze, Twoi pracownicy nie traktują Cię z należytym szacunkiem i nie wykonują Twoich poleceń?
Chciałbyś być lepszym liderem?

Brakuje Ci wiedzy z zakresu koncepcji zarządzania firmą? Chcesz być bardziej innowacyjny?
Chciałbyś poznać praktyczne porady, które rozwiążą Twoje problemy w zarządzaniu?
Chciałbyś umieć zmotywować pracowników tak bardzo, że skoczyliby za Tobą w ogień?


Nie martw się. Nie jesteś jedynym przedsiębiorcą w Polsce, który ma tego typu problemy. Kiedy otwierałem swoją firmę, bardzo się bałem, że nie sprostam ciężkiemu zadaniu zarządzania. Teraz w perspektywie lat, wiem że najważniejsza jest edukacja przyszłego menagera.

Gdybym nie poświęcił czasu na naukę zarządzania, gdybym nie nauczył się cech charakteru prawdziwego lidera - prawdopodobnie już dziś byłbym bankrutem. Moi pracownicy okradli by mnie ze wszystkiego, a ja ocknąłbym się za późno.

Inwestycja w wiedzę zawsze się opłaca. Jeżeli chcesz nauczyć się jak być dobrym liderem i managerem, jeżeli chcesz nauczyć się zarządzania małą firmą to przeczytaj koniecznie książkę "Umysł Lidera" - naprawdę warto.

5 komentarzy:

  1. Ja w firmie postawiłem przede wszystkim na rozwój pracowników oraz dobre oprogramowanie, które w większości może okazać się darmowe. A to właśnie kosztów software'u ludzie się obawiają. Dla przykładu, do fakturowania korzystamy z darmowego modułu, który można znaleźć na stronie https://www.ifirma.pl/uslugi-ksiegowe/darmowy-program-do-faktur/o-usłudze.
    Polecam zawsze poszukać najpierw darmowych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bałam się różnych przeszkód zanim założyłam swój biznes, ale są tak różnorodne szkolenia dla firm, że można naprawdę wiele się nauczyć i nie bać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie się zawstanwaim, czy nie wprowadzić w swojej firmie ulepszeń poprzez zarządzanie programem. Firma coraz prężniej się rozwija, a na rynku pojawia się coraz więcej systemów do zarządzania. Teraz na tapecie mam microsoft ax partners i muszę stwierdzić, ze póki co nie widzę żadnych minusów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zgadzam się z Twoim wpisem! Ja myślę, że przed otwarciem własnej działalności warto skupić na różnych aspektach, które trzeba zrobić wcześniej. W mojej branży bardzo ważna jest odpowiednia reklama, więc zanim jeszcze ruszyłam z własnym biznesem znalazłam najlepsze pozycjonowanie wrocław i do dzisiaj uważam, że to był świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis, bardzo dużo rzeczowej i merytorycznej wiedzy! Oby tak dalej!Będę tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń